mandag 11. juni 2012

Anetavle


Her er anetavlen for Johan og Kristiane tilbake til deres tipp-oldeforeldre.
(trykk på bildet for å se det i større format)

Nå har nå jeg levert inn min skoleoppgave og jeg vil starte å legge ut den informasjonen jeg fant. Først presenterer jeg slektstreet, deretter vil jeg legge ut den informasjonen jeg har om disse personene.

Også Johan og Kristiane sin biografi slik den fremstår i min skoleoppgave vil bli lagt ut.

Det har vært en spennende tur gjennom slektshistorien, og det har inspirert meg til å gjøre noe lignende for andre grener av slekten min.


fra venstre: Sigurd, Kristiane, Olaf, Johanne, Randi og Johan
(et flott bilde som eies av John Davidsen, sønnen til Randi)

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt å se dette bildet!! Randi er da min mormor!! Flott familiebilde!!

    Bente

    SvarSlett
  2. Veldig spennende lesning Renathe-Johanne. Navnet Johanne gav jeg deg etter tante Johanne, som døde ca 2 mnd før du ble født. Så navnet hennes lever videre! Du har gjort en kjempejobb med denne oppgaven din, ikke rart den ble belønnet med en A!! Gratulerer..er stolt av deg! Klem fra mamma

    SvarSlett